Innredningen tar form


Da er drivhuset «nesten» ferdig. Noe maling utvendig står på planen til sommeren, men nå er det de interne småting som skal på plass.

Bokhylle

Plass til noen bøker må en jo ha – greit å ha tilgang til når såing starter

Arbeidsbenk

Da gamleskulen vart riven fekk eg fatt i eit benkebeslag – ein kum til jordblanding, Ein kum til vatn.
Planlegg kun Sommarvatn. Skal kun ha bøtte under vasken – er redd for krav til avløp elles.

Uventa flott takhøgde. Breie gode vinduskarmar.Planlegginga var betre enn førutsett. Nesten 4m under mønet.Vinduskarmane er breie og perfekte til div potter.Tank til vatn.

Denne vasstanken fann vi sist sommar. Den skal være vannreservoar og varmelager.
Den har kran i botn og eit stativ den kan stå i – men det treng noko rustfjærning før det får adgang.
Hyllevangane er til «Ivar» – frå Ikea. Han har hyst to lysstoffrør og fleire hyller. Ei hylle med varmematte til frøspiring.
Eg lurer på om eg skal kle «Ivar» med bobleplast på baksida når såtida slær inn.
2 kommentarar to “Innredningen tar form”

  1. krepsemor Says:

    Oj! Gratulerer med flott drivhus! Det ser solid og skikkelig gjennomtenkt ut også. Vanntank, ja. Der ga du meg et tips. Smart med tappekran underst! Her kommer du til å nikose deg til våren, og sommeren!

  2. Monica Says:

    Hei!
    Kom over link til bloggen din på hage.no. Går sjølv med draumar om Drivhus- så denne artikkelen var midt i blinken for meg! Det vert nok nokon år til drivhusdraumen min går i oppfyllelse, men eg er i full gang med planleggingsarbeidet. Så har du tips, idear osv. legg gjerne igjen ein kommentar på bloggen min!
    Mvh Monica!

Legg att eit svar

