Sakte framgang – tunge tak


Der tomta til drivhuset ligg er det ganske bratt. Hagen har leirjord, so når det regnar slik det har gjordt i år vert det sleipt. Då er det vanskeleg å transportere stein og sand, så framdrifta har gått seint. 

I juni fekk eg hjelp frå barn og barnebarn - Framifrå framgang

 

14. juli hadde vi arbeidslyst. Mykje av volumet under golvet er fylt opp med ruskeleca.

4 kommentarar to “Sakte framgang – tunge tak”

  1. smgj Says:

    Litt av en jobb. Lykke til videre. Sender med et ønske om oppholdsvær.

  2. Britt Åse Says:

    Å, men det blir flott 😀 !

  3. anne - moseplassen Says:

    Det ser da ut til at du har planlagt et romstort drivhus 🙂 Så herlig å ha litt plass, blir artig å følge byggeprosessen videre.

  4. krepsemor Says:

    Så spennende å følge prosessen. Grunnen til at jeg er ekstra interessert, er at jeg har kjøpt drivhus jeg også. Det er på litt over 12 kvadrat, og ble kjøpt brukt i sommer. Lite brukt, vel å merke, og nytt i 2003. Det som blir mest spennende, er om vi klarer å sette det opp, for bruksanvisningen hadde han ikke!!! Grunnarbeidet er viktig, så her sitter jeg og følger spent med hos deg =) Lykke til!

Legg att eit svar

