Sådag


Frøa frå Gøteborg kom mandag, og i dag har dei + mange frø frå frøboksen komme seg i jorda.

Eg har sådd

Aconitum hemsleyanum – Slyngstormhatt – oversatt frå svensk – har den eget norsk navn?

Anemone trullifolia

Aquilegia «William Guinness»

Campanula zoysii

Chlematis «Albina Plena»

Disporum smithii

Gentiana asclepiadea «Nana»

Globularia Cordifolia

Gypsophila elegans rosa

Hanabusaya asiatica

Leucothoe racemosa

Lilium nanum

Paeonia delavayi var angustiloba rød

Papaver alpinum

Penstemon alpinus

Penstemon rupicolahybrid

Phyteuma scheuchzeri  Hornrapunkel

Primula japonica

Pulsatilla campanella

Ranunculus crenatus

Saxifraga stribrnyi

Semiaquilegia ecalcarata –

Thalictrum rochebrunianum

Veratrum californicum, kvit

Veronica longifolia alba

Viola pedatifida

Wulfenia cariathiaca

Eg har streva med å lese handskrifta på nokre frøposar, så om nokon ser at der er skriveleifar, so er eg glad for retting.

Ei tilbakemelding to “Sådag”

  1. Else Marie Says:

    Koselig når det starter………….
    Jeg er ikke så inne i navnene selv så der kan jeg ikke hjelpe deg.
    Mange flotte frø der….lykke til

Legg att eit svar

