Feriedager


Eg har fått 3 feriedager som var planlagt brukt til legging av såleblokk til drivhusmur. Jett kor glad eg vart då eg oppdaga at tomta var ca 10 cm for smal – og frosten dei siste nettene har vore so hard at det er kun slegge og hakke som kjem gjennom jordskorpa. Min kjære prøver å overtale meg til å vente med videreføring av byggeprosjektet til våren – med denne temperaturen er eg tilbøyeleg til å vere enig. Vi har rikeleg med arbeid i å transportere all steinen til byggeplassen.

2 kommentarar to “Feriedager”

  1. krepsemor Says:

    Dere har litt av en jobb foran dere! Men kjekt når det endelig blir ferdig i alle fall! Koselig blogg du har!
    Jeg har en award til deg på bloggen min!

  2. Assa Says:

    Hei Reidun 🙂
    Og jeg ønsker deg og dere en riktig deilig jul og gode dager framover.
    Og så må du hilse din kjære så mye! Og jeg skal hilse fra Arne også og takke for sist! Det var en riktig hyggelig tur.
    Ser fram til å treffes igjen når et nytt hageår begynner igjen ;D

Legg att eit svar

