Graving ferdig


15 drivhustomt
Her er hullet som skal fylles med masse dyrkingsglede

Nå gjenstår å fylle dette hullet med drenering og mur. Det blir vel muring med Leca – jeg venter på tilbud fra et par levrandører.

Det hadde ikke dukket opp i kveld – har ikke hatt tid til å etterlyse slike private ting for tiden.
InfluensaA H1N1 dominerer for tiden, så i kveld har jeg vært på sykehuset på faglig oppdatering.
Kjekk nabo som lar meg komme nermere nabogrense enn 4 m, da får jeg en liten plass på fremsiden.
Kjekk byggmester som jeg får råd fra – har fått to vinduer med hengslede vinduer fra ham – greit å kunne ha andre luftemuligheter enn døra.
2 kommentarar to “Graving ferdig”

  1. anne - moseplassen Says:

    Alltid deilig med smidige naboer! Jeg har lyst til å snakke pent med en nabo her jeg også, håper å få krøpet nærmere grensa.

    Jeg ser at denne bloggen ikke ligger på Hageblogger-listen og har derfor lagt deg til. Dersom du ikke ønsker å stå på listen så ta kontakt i kommentarfeltet på Hageblogger eller send meg en epost på moseplassen alfakrøll gmail.com

Legg att eit svar

