Høstdag i barnehagen


Da har jeg fått fylt ennå en pallekarm med sand og staudepotter. Jeg kjøpte tre slag Hosta på Høstsalget på Haukebø gartneri: H fortunei «Francee», Hosta sieboldiana-hybrid «Wide Brim» og en ensfarget som hadde mistet navnet. «Wide Brim» var i ei lita potte med bare rotsnurr. Her fant jeg en liten brunsniel i rotsnurren – den ble kortlivet. Planta ble delt i 4 – håper alle kommer igjen. Jeg gleder meg til å plante det i store Hostabedet

En ny gang mellom pallekarmene er blitt belagt med veiduk og treflaker – dette blir vakkert til slutt. Nå er det en karm igjen som skal på plass – den skal brukes til vinterens såpotter. Håper på flere fine høstdager.

Ei tilbakemelding to “Høstdag i barnehagen”

  1. Britt Åse Says:

    Høres usigelig og misunnelsesverdig profft ut!

Legg att eit svar

